Dag 12 - Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Dag 12 - Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Dag 12 - Barstow

Blijf op de hoogte en volg Rob

27 Juli 2017 | Verenigde Staten, Barstow

Vanmorgen hebben we eens lekker een beetje uitgeslapen. Vervolgens de spullen gepakt, uitgecheckt en de hele wandeling vanuit onze hotelkamer naar de auto weer gemaakt, wat is het hier toch groot. Toen eerst even langs de Walmart voor vers brood en wat andere boodschappen en hop de auto weer in voor de rit naar Barstow. Een rit van 150 mijl, dus zo'n 2 en half uur in de auto. Halverwege hebben we een tussenstop gemaakt in het plaatsje Baker, hier staat de grootste thermometer ter wereld. Deze is maar liefst 41 meter hoog en gaf een temperatuur aan van 109 graden (ca. 42grC). Het was dan ook erg heet ineens weer. In de stadje bevond zich ook de Mad Greek café. Hier hebben we een flinke aardbeienmilkshake genomen (niet echt Grieks, maar wel lekker) en Tessy had een Griekse salade (toch beetje Grieks dus, ook al leek het niet op een Griekse salade zoals we deze in Griekenland krijgen). Ze verkochten hier ook Gyros en het echte Griekse bier. Er liep overigens geen Griek rond in de hele zaak. Hierna moesten we nog een goed uurtje rijden naar Barstow waar we rond half drie bij ons Best Western hotel uitkwamen. We konden direct de kamer weer op, dus alles weer uit de auto. We zijn nog even kort bij een outletcenter geweest en hebben vervolgens lekker nog even rustig bij het zwembad gelegen. Iedereen is toch wel moe na twee lange dagen in Las Vegas. Vanavond hebben we gegeten in een echte Amerikaanse diner, genaamd Peggy Sues 50's diner, waar ook veel truckers komen. Was helemaal in jaren 50 stijl ingericht, zoals je dit vroeger ook wel op de televisie zag (bij Happy Days). We hebben allemaal een heerlijke hamburger gegeten daar. Was erg smaakvol en leuk om hier gegeten te hebben. Nu liggen we allemaal lekker lui op bed nog wat te lezen of filmpje te kijken. Straks lekker de oogjes dicht, morgen moeten we bijtijds weer op want we kunnen maar tot half tien ontbijten. Daarna vervolgen we onze weg en gaan dan richting de Sierra Nevada. Wordt vast weer een mooi ritje.