Dag 3 - Rancho Mirage - Reisverslag uit Rancho Mirage, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Rancho Mirage - Reisverslag uit Rancho Mirage, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Rancho Mirage

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 Juli 2017 | Verenigde Staten, Rancho Mirage

Vanochtend zijn we direct na het ontbijt in de auto gestapt. De eerste stop was de UCLA universiteit. Hier hebben we over over de mega grote campus gelopen. Er was ook een hele grote UCLA store op de campus, met alleen maar UCLA spullen (voornamelijk kleding). Terwijl we over de campus liepen hoorden we verderop wat gejoel dus gingen we daar even kijken wat er was. Bleek dat alle spelers van Real Madrid net naar het traingsveld gebracht werden in van die golfkarretjes, die hadden dus hun trainingskamp hier op UCLA. Wij hebben alleen Marcelo nog gezien, hij was de laatste die gebracht werd. Van de training zelf konden we helaas niets zien. Dus maar weer in de auto gestapt voor onze 230 kilometer naar Rancho Mirage. Toen we uit LA vertrokken was het inmiddels al weer zo'n 26 graden. Onderweg kwamen we een Walmart tegen en aangezien we graag nog een koelbox wilden kopen, zijn we dus maar even gestopt om wat boodschappen te doen. Nu kunnen we lekker wat dingen koel houden. Na het eten van een broodje weer verder gereden. Op de weg werd het wat rustiger dan in LA. De temperatuur buiten liep wel gestaag op en toen we tegen drieën bij het resort aankwamen was het inmiddels zo'n 42 graden (108 gr Fahrenheit). Goed warm dus. Aangezien onze kamer nog niet klaar was, zijn we eerst maar even lekker gaan zwemmen. We zitten hier op een ontzettend mooi resort met palmbomen, meerdere zwembaden en glijbanen. Vanavond hebben we hier in het stadje gegeten bij Babe's Burgers and Brewery. We zitten nu (half tien) weer lekker op de kamer, waar het heerlijk koel is. Morgen blijven we nog een dagje hier.

• 20 Juli 2017 - 09:04

Marieke:

Wat onwijs leuk jullie zo te kunnen volgen! En wat n gave reis maken jullie! Ik kijk uit naar jullie volgende verslag! X