Los Angeles - Reisverslag uit Sawtelle, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Sawtelle, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 Juli 2017 | Verenigde Staten, Sawtelle

Na een lange zit in het vliegtuig zijn we keurig op tijd in Los Angeles aangekomen. Nadat we langs alle controlepunten gegaan zijn, konden we onze huurauto, een Dodge Grand Caravan, voor de komende drie weken ophalen. Vervolgens op weg gegaan naar ons hotel voor de 1e twee nachten. Het hotel ziet er netjes uit en is gelegen in Santa Monica. Nadat we op onze kamer geweest waren zijn we direct maar op pad gegaan naar de Santa Monica pier. Dit was een klein uurtje lopen vanaf het hotel, maar dit was wel erg lekker na zo'n lange zit in het vliegtuig. Nadat we de pier gezien hadden hebben we nog wat door de winkelstraten daar gelopen en zijn toen weer terug gegaan naar het hotel waar iedereen eigenlijk heel snel in slaap viel, want het was toch wel een hele lange dag geweest zo. Morgen fris weer op dus.