Woensdag 7 augustus -New York - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Woensdag 7 augustus -New York - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 augustus -New York

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

07 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Hell's Kitchen

Vandaag alweer de laatste dag in New York voordat we verder gaan naar Philadelphia. We werden vanochtend al vroeg gewekt doordat het brandalarm van het hotel afging. Gelukkig werd er al vrij snel omgeroepen dat alles in orde was en we hoefden dus gelukkig niet alle 38 verdiepingen naar beneden te lopen. Nadat we nog wat geslapen hadden zijn we na het ontbijt naar the Vessel gelopen. Dit is een soort toren welke je kan beklimmen en deze is gelegen bij de Hudson Yards. Kevin wilde niet mee dus die bleef achter op de kamer. Het was erg benauwd buiten en een hele klim naar boven, maar het was zeker de moeite waard. Het is echt een heel apart kunstwerk en het is heel leuk om foto’s te maken daar. Na een goed uur waren we weer terug in het hotel en toen zijn we nog een wandeling door de stad gaan maken. De weersvoorspellingen voor vandaag waren niet best en aangezien we alles hebben gedaan wat we wilden doen hebben we dus gewoon door alle straatjes geslenterd vandaag. Al met al weer een kleine 15 kilometer gelopen. We kwamen daarbij nog langs een enorm grote foto/video zaak dus hier moesten we natuurlijk wel even naar binnen. Dave keek zijn ogen uit met alle apparatuur daar en je kon alles uitproberen. We zijn daar dus wel een goed uur binnen geweest. Het was inmiddels gaan regenen en gelukkig waren we maar een paar blokken verwijderd van ons hotel dus nadat we nog even snel een pizza punt genuttigd hadden (van het vele lopen krijg je toch honger) zijn we terug naar onze kamer gegaan. Het weer werd helaas steeds slechter met heel veel regen en onweer (we kregen zelfs amber alerts vanwege slechte weer). We zijn de kamer dus niet meer af geweest behalve dan om een hapje te gaan eten bij restaurant Schnipper’s gelegen hier aan de overkant in het gebouw van de New York Times. Hier hebben Kevin en ik een heerlijke hamburger of hotdog gegeten. Vanavond baseball gekeken, er gebeurde zowaar erg veel (uitslag 2-14) dus was de moeite waard. Morgenochtend laatste spullen inpakken en dan op naar de trein. We hebben ontzettend genoten in New York. Na een week vinden we het ook wel mooi geweest en kijken we uit naar de volgende stad.