Zondag 4 augustus - New York - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Zondag 4 augustus - New York - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Zondag 4 augustus - New York

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

04 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Hell's Kitchen

Vanochtend hebben we eerst de formule 1 race op tv gekeken. Vervolgens zijn we gaan ontbijten bij een tentje hier in de buurt. Vervolgens zijn we naar het Madison Square Garden gelopen voor een rondleiding, dit is het thuishonk voor zowel de New York Knicks (basketbal) als de New York Rangers (ijshockey) en ook vinden er veel concerten plaats. Gisteravond had Barbera Streisand er nog opgetreden en later deze week komt Queen ook nog. Het was best druk dus we moesten twee uur wachten. We hebben eerst dus nog maar even koffie gedronken bij de Pret-a-manger in de buurt. De rondleiding was erg leuk, we zijn in de business lounges geweest welke voor een prijs vanaf USD 800.000 per jaar verhuurd worden! Ook zijn we in het persgebied geweest en hebben we de kleedkamers van de beide ploegen gezien en zijn we op de vloer geweest. Dave was niet zo onder de indruk hiervan zei hij omdat hij al wekelijks in de sportcampus traint en daar staan ook heel veel tribunes omheen. Aangezien we vlak bij de Empire State waren zijn we daar nog even heengelopen. Daarna zijn we naar Ripley's Believe it or not geweest, maar dit viel een beetje tegen. We hebben vanavond bij Chipotle gegeten, dit is een Mexicaans fast-food restaurant met taco's en burrito's, die zie je hier echt heel erg vaak. Daarna nog wat boodschappen gedaan want we waren door onze watertjes heen en de rest van de avond hebben we lekker rustig op de kamer doorgebracht en naar een baseball wedstrijd van de New York Yankees zitten kijken.