Zaterdag 3 Augustus - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Zaterdag 3 Augustus - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 3 Augustus

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

03 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Hell's Kitchen

Vandaag werden we op een normale tijd wakker gelukkig. Na het ontbijt in het hotel zijn we naar het busstation gelopen (één blok verder) omdat we vandaag met de bus naar de Woodbury outlet center zouden gaan. Deze ligt ongeveer één uur rijden buiten New York. Deze outlet heeft maar liefst 220 winkels!! We hebben daar tot een uur of drie rond gelopen, schoenen en shirts gekocht en toen met de bus weer terug naar New York. In het hotel aangekomen hebben we even gezeten en heb ik weer even met Tessy gebeld. Vervolgens zijn weer weer op pad gegaan. kevin had een House of Hoops by Footlocker gevonden. Hier hebben ze heel erg veel verschillende soorten basketbalschoenen. Hij wilde graag een bepaald paar hebben en deze hadden ze hier gelukkig en ook nog in de juiste maat. Het was inmiddels alweer 7 uur dus tijd om wat te eten. Vandaag werd het de Shake Shack. Hier hebben we een overheerlijke hamburger gegeten en een milkshake genomen (deze was gelukkig niet zo achterlijk groot). Weer terug naar het hotel, waar Kevin de kwalificatie van de formule 1 teruggekeken heeft. Morgenochtend gaan we eerst de race bekijken voordat we op pad gaan! Nadat de kwalificatie afgelopen was toch maar weer op pad gegaan. We zijn via Grand Central station naar de 5th Avenue gelopen en toen helemaal naar 58th street alwaar een grote Apple store is. Vervolgens via Broadway weer terug naar ons hotel. Toen we net binnen waren begon het ineens heel erg hard te regenen en te onweren, dus we waren precies op tijd weer terug. Het was/is ook nog steeds heel erg warm buiten (zo'n 28 graden). Het is nu middernacht en dus weer tijd om naar bed te gaan. Morgen weer een nieuwe dag in deze geweldige stad.

Tags: Woodbury