1 augustus 2019 Amsterdam - New York - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu 1 augustus 2019 Amsterdam - New York - Reisverslag uit Hell's Kitchen, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

1 augustus 2019 Amsterdam - New York

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Hell's Kitchen

Vanochtend vroeg was het dan eindelijk zover, we gingen vertrekken naar de VS. Helaas heeft Tes op het laatste moment moeten besluiten om ons alleen te laten gaan, het afscheid op Schiphol viel dan ook niet mee :( . Met een uur vertraging want een van de motoren wilde niet starten zijn we rond 11 uur vertrokken vanuit Amsterdam richting New York. Vanwege het tijdsverschil zijn we om 12:30 veilig geland. De douane ging super snel en binnen het uur stonden we al buiten bij de shuttlebus te wachten welke ons tot vlakbij het hotel zou brengen. Bij het hotel aangekomen kregen we een kamer op de 38e verdieping. We hebben echt een schitterend uitzicht over Manhattan vanuit onze kamer. Nadat we de spullen uitgepakt hadden zijn we destad ingegaan en hebben we de High Line bewandeld, een oude spoorbaan welke nu een stadspark geworden is. Was een leuke en mooie route om te lopen. Vanaf de High Line kwamen we bij Chelsea Market uit. Dit is een grote overdekte foodmarkt. Hier hebben we echt een super heerlijke hotdog weggewerkt. Vervolgens zijn we weer terug naar het hotel gelopen, want we zijn inmiddels (het is nu 01:45 in NL) toch ook wel een beetje moe.