Dag 5 - Laughlin - Reisverslag uit Hilltop, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Laughlin - Reisverslag uit Hilltop, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Laughlin

Blijf op de hoogte en volg Rob

21 Juli 2017 | Verenigde Staten, Hilltop

Vanmorgen rond 07.30 uur wakker, klaargemaakt voor vertrek. Vlak naast onze kamer stond een ijsmachine dus we hebben de koelbox weer met ijs gevuld, klaar voor een lange rit door de "desert". Na de check-out zijn we naar de Walmart gereden voor broodjes, beleg en fruit voor onderweg. Een laatste stop bij de Starbucks en het benzinestation en... Palm Springs achter ons gelaten, op naar 340km stille route.. En dat was t... 60 miles rechtuit zonder rustplaats of benzinestation waren geen uitzondering... De temperatuur liep op tot 111grF (zo'n .44 grC).. Rond 15.00uur zijn we aangekomen in Laughlin, een gokstad (soort 2e rangs Vegas). We hebben onze ogen uitgekeken.. Mensen die hun koffers nog niet eens naar de kamers hebben gebracht en gelijk achter de gokmachines hebben plaatsgenomen, heel veel bejaarden. Scootmobiels te huur om in de gokhallen rond te rijden. Niets is hier te gek.. Wij hebben de koffers naar de kamer op de 9e etage gebracht. Het lukt hier niet om op de WIFI te komen dus vandaar dat dat deze blog pas later online gezet is. Nadat wij de koffers hebben weggezet en wat hebben gedronken, hebben we het mini-automuseum bezocht dat in ons hotel is gevestigd. Schitterende oude auto's met overal bordjes..DO NOT TOUCH.. Niet dat je ergens aan kon zitten hoor, want de beveiliging liep in onze nek te hijgen.. Daarna opnieuw de auto in en naar de Davis dam gereden. Een 48 meter hoge en 480 meter brede stuwdam. Indrukwekkend! Vanaf het punt waar wij stonden had je een geweldig uitzicht over de Colorado. De ene speedboot nog mooier en sneller dan de andere. Er waren ook heel veel waterscooters. 's-Avonds gegeten bij Panda-expres. Nog even door de gokhallen gelopen van ons hotel, maar aangezien beide kids onder de 21 zijn worden ze overal weggestuurd. Lopen mag, maar vooral niet stilstaan! Lekker op onze kamer een biertje gedronken uit de koelbox, gedouched en op tijd naar bed. Morgen nog een dag met veel kilometers voor de boeg...

• 21 Juli 2017 - 20:53

Christa:

Geweldig hebben jullie nog wel rondje scootmo