Dinsdag 13 augustus - Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Dinsdag 13 augustus - Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 13 augustus - Washington

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Aangezien er voor vandaag veel regen voorspeld werd besloten we om een museum te gaan bezoeken. Het regende al eerder dan verwacht, dus hebben we de metro gepakt welke ons naar het Air & Space museum bracht. Ging erg veel over de ruimtevaart, was wel leuk om te zien allemaal. We hadden de smaak te pakken dus daarna gelijk nog het museum of American History bezocht, deze was interessanter dan het eerste museum. We hebben hier best een tijd rondgelopen en van alles gezien wat met de Amerikaanse historie te maken had. Daarna vonden we dat we wel genoeg cultuur gezien hadden voor één dag. Het was inmiddels wel weer een tijdje droog, ze kunnen het weer hier net zo moeilijk voorspellen als in Nederland. Het was wel heel erg benauwd en vochtig buiten vandaag. Terug op de kamer zagen we dat er vanavond een baseball wedstrijd was, dus snel nog even kaartjes hiervoor besteld en hup weer in de metro richting het ballpark voor de wedstrijd tussen de Washington Nationals en de Cincinatti Reds. Het was een leuke wedstrijd om te zien, de sfeer zat er goed in bij de ruim 30.000 mensen en de thuisploeg won met 3-1. In de laatste inning begon het helaas weer te regenen en dit was nog steeds het geval toen we uit de metro kwamen. We moesten nog zo’n 10 minuten lopen naar het hotel, dus we zijn behoorlijk nat geworden. Nu nog even douchen en daarna gaan we slapen.