Zondag 11 augustus - Philadelphia - Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Zondag 11 augustus - Philadelphia - Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Zondag 11 augustus - Philadelphia - Washington

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

11 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag hebben we weer een reisdag. We hebben de Amtrak trein van 10:34 om 2uur later in Washington aan te komen. Gelukkig had de trein deze keer geen vertraging dus kwamen we keurig op tijd in Washington aan. Vervolgens met de metro richting ons hotel. Vanaf het metrostation moesten we nog zo’n 15 minuten lopen. Helaas waren we eerst de verkeerde kant van de straat opgelopen dus konden we weer een paar straten terug. Dus eerst maar even langs de Starbucks. Toen we bij het hotel aankwamen konden we gelukkig direct onze kamer al op. We hebben afgezien van wat boodschappen verder niet veel gedaan vandaag. Vanavond hebben we wel heerlijk gegeten bij Nando’s Peri-Peri, een kip restaurant. De kip was heerlijk, ze hadden hier 6 verschillende gradaties van piri-piri. Dave heeft klein beetje van de extra-extra hot geprobeerd en deze was inderdaad ontzettend heet haha. Daarna weer terug naar het hotel gelopen en we liggen nu naar Baseball te kijken.