Dag 19 - San Francisco - Reisverslag uit Little Osaka, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Dag 19 - San Francisco - Reisverslag uit Little Osaka, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Dag 19 - San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Rob

03 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Little Osaka

Vanochtend zijn we voor de verandering eens een keer lekker gaan ontbijten bij een tentje vlakbij ons hotel. We hebben allemaal wat anders besteld en alles was heel erg lekker. Goed begin van de dag. We wilden vandaag met een hop on hop off bus mee, dus hebben we hiervoor kaartjes gekocht en vervolgens naar de dichtsbijzijnde halte hiervan gelopen. De route leidde ons naar veel plekker in SF waar we mog niet geweest waren, omdat deze zich buiten loopafstand bevonden. De eerste stop voor ons was bij de Painted Ladies, dit is een rijtje huizen in Victoriaanse stijl die allemaal verschillende kleuren hebben. Dit rijtje huizen is erg bekend van de televisie (onder andere de serie Full House). Nadat we weer de nodige foto's gemaakt hadden, zijn we weer verder met de bus gegaan en gingen we de Golden Gate brug over. We zaten boven in de open dubbeldekker en we waren blij dat we een lange broek aan hadden en een jas hadden meegenomen, want er waaide een behoorlijk fris windje. Gelukkig was er vandaag geen mist, dus de brug was goed te zien. Omdat de bussen erg druk waren en we bovenin zaten besloten we door te rijden en nog een rondje te maken omdat we eigenlijk wel wilden uitstappen bij de Golden gate bridge. We zijn dus uiteindelijk 2x heen en weer over de Golden Gate brug gegaan vandaag. Rond 5 uur waren we weer terug in het hotel en hebben we de koffers even allemaal goed ingepakt. Het zit er namelijk alweer op helaas. We hebben de afgelopen (bijna) drie weken genoten van een schitterend land met ontzettend veel verschillende gezichten. We hebben ontzettend veel gezien, zowel steden als natuur, en heel veel gelopen deze weken. Als we straks weer thuis zijn, dan kunnen we zelf ons eigen dagboek er nog eens op na lezen want we weten het nu soms al niet meer. Morgenochtend brengen we nog één keer de koffers naar de auto en rijden dan naar de luchthaven van San Francisco waar we de auto weer inleveren bij Avis en zullen dan verder de de shuttlebus het laatste stukje naar de luchthaven gebracht worden.