Los Angeles - dag 2 - Reisverslag uit Sawtelle, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu Los Angeles - dag 2 - Reisverslag uit Sawtelle, Verenigde Staten van Rob Uytdewillegen - WaarBenJij.nu

Los Angeles - dag 2

Blijf op de hoogte en volg Rob

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Sawtelle

We hebben allemaal heerlijk geslapen vannacht. Het was wel jammer dat een vriendelijke mevrouw van de ING het nodig vond ons om half zeven wakker te bellen. We zijn dus maar vroeg gaan ontbijten hier in het hotel. Het ontbijt was niet heel uitgebreidt, maar ging er toch best in. Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt en naar outletcenter Citadel hier in LA gereden, zo'n 28 kilometer hier vandaan. Het was weer behoorlijk druk op de wegen dus we waren toch nog wel even onderweg. Eenmaal aangekomen hebben we eerst de Starbucks maar eens aangedaan voor een kop koffie, hier waren we tenslotte sinds Schiphol al niet meer geweest. Vervolgens zijn we lekker gaan shoppen, Dave moest nieuwe schoenen hebben, want die had alleen een paar schoenen meegenomen waar hij niet bepaald lekker op kon lopen. Al met al zijn we goed geslaagd hier. Nadat we hier wel klaar waren zijn we naar Chinatown gereden. Daar hebben we een aantal Chinese tempels bekeken en een Chinese markt bezocht, waar ze allemaal merk producten verkochten (jaja). Was wel grappig om te zien allemaal. Wij wilden een mesje kopen in een winkeltje, de keuze was zeer beperkt, maar ze hadden wel zeker 50 verschillende soorten (soep)lepels haha. De temperatuur was vandaag zo'n 31 graden, dus het was best warm. Nadat we wederom een Starbucks hadden aangedaan, we zagen er toevallig weer eentje, zijn we eerst naar het baseball stadion van de Dodgers gereden, maar hier mochten we helaas niet bij komen omdat er een groot concert geweest was (oa Fleetwood Mac, Earth Wind and Fire en de Eagles) dus zijn we verder gegaan richting Hollywood. In Hollywood hebben we de beroemde Walk of Fame gezien, met de namen van alle grote sterren. Er was een filmpremiere van een film met Rihanna, dus het was hier ontzettend druk met mensen die bekende sterren kwamen spotten. Dave is nog wel op de foto geweest met Spiderman (tegen betaling). Uiteraard hebben we de belende Hollywood letters nog op de foto gezet en zijn toen moe van het al het lopen weer met de auto richting het hotel gereden. We hadden geen puf meer om uitgebreidt te gaan eten, dus zijn toen maar naar het restaurant met de gouden M geweest. Nu lekker onder de douche en nog wat lezen en dan slapen en nu maar hopen dat we niet weer wakker gebeld worden haha. Morgen laten we het drukke Los Angeles achter ons en gaan op weg naar Rancho Mirage in de buurt van Palm Springs.